Yeol

hope

bin

Jhope

Hyuk

hope
| | |Yo Annyeong =w= Thanks singgah , pftt segan pulak aku -w- Atas ni , atas ni *U* hensemkan?| | |

Army , Army , Forever Army


Hoyaa , hoyaa , huyuu. Assalamualaikum u.u ... Annyeong ^_^

Wei korang lama gila aku tak update blog >_< Ohh blog imissue so much *cium blog . Wait , aku tak cakap dengan sesape -_- aku cakap dengan orang yang baca blog aku ni je . Lews *tertiru ayat adik si Aishrul suami fake naeun . Alahai , sedar tak sedar aku dah jadi peminat Kpop , but aku tak buat dorang jadi idola , untuk suka-suki je . Ahh , wei giloss ah banyak gila perkara berlaku wei tahun ni . First , aku dulu minat giler dekat EXO terutama Sehun dengan Luhan (HUNHAN couple) ramai kot ship dorang , tapi aku tak nak la dorang jadi gay , kang tak pasal-2 aku benci dorang :O . Lepastu entah macam mana kan aku kurang minat EXO , mengejut ni . aku dah minat gila dekat Bangtan Sonyeondan pulak u.u Fantastic kan ? *sangat -_-

Aku mula-mula kenal bangtan boys ni , memang aku suka jungkook . ahahaha , maknae yang comel ok comel . Gambar atas tu dia lambai tangan sambil kedepankan badan xD . Comel kan , comel . Tak ada sapa dapat bayangkan betapa gilanye aku berfangirling dengan BTS . Sejak aku minat BTS , aku terminat Chanyeol dan Baekhyun , Hunhan dah kurang . Waeyo? * *Nado Molla ~

Lepas beberapa minggu , aku FALLIN IN LOVE dekat , nak tahu tak sapa? Nak tak? Oh tak apa tak nak I tak kisah >_< Nama dia Jung Hoseok ! Rapper utama Bangtan Boys >_< Siott , aku macam tak percaya boleh jatuh hati dengan dia *tembak guna pistol BAP .

Imbas kembali kata-2 aku : Eh sapa muka penyangak dalam BTS tu ? Serius aku tak suka , eii PLEASE laa , PLEASE -_-
Aku tarik balik kata-2 aku , aku sendiri dah tersuka dia wei >_< dan aku ship Vhope , maksud aku , aku suka V dengan Jhope rapat . LOL , lupa nak bagitau nama singkatan dia Jhope . Semua benda dia nak tambah ''hope'' belakang tu . *tolak jhope smpai pengsan .LMAO xD






See , wahai si muka lonjong , tolongla faham >_< aku suka kau ! Suka ! But sebagai ultimate bias la ~ huhuhuh .. Aku suka orang lain , panggil dia encik HogiHagaHege .. Apa-2 je la :3 .

By the way , serius kuat gila virus bangtan boys ni bagi dekat aku :O Aku pun tak tahu macam mana EXO senang aku lepaskan *WAIT . Aku tak lepaskan , but still EXOBULOUS okeyh ~ Still ada Chanyeol dan Baekhyun  di situ ...


  P/s : Aku taip benda ni lepas gaduh dengan
EXOTIC yang 
dirty mind -_-
nak aja aku kerat kepala dia . Ok lagi 2 hari Birthday Jin Bangtan Boys
 .. xD Kennot wait , nak bagi dia barbie. Ok just this for now . Goodbye . Ulalala ~


Typed : 2/12/2013 at 3.55 a.m