Yeol

hope

bin

Jhope

Hyuk

hope
| | |Yo Annyeong =w= Thanks singgah , pftt segan pulak aku -w- Atas ni , atas ni *U* hensemkan?| | |

HAPPYBTSJINDAY


Jin , dia 92 liner , dia seorang lelaki yang sukakan warna pink :D

Agaknya aku tak dak kerja la ni , disebabkan aku ada kerjalah aku buat tu =_='  . Yeah , Jin da sama umur dengan kakak aku , malang betul dia lahir lambat ! xD *belasah Jin . Nama penuh Jin Kim Seok Jin , janganla pulak kata dia jin mata toncet , kalau kau nak hidup lama :3 . LOL , dia suka warna pink , macam tak percaya je . Pehal pulak , percaya je aku . Hahaha ~ muka pun macam perempuan je, maksud aku lembut >_< . Tak ada sape kenal dia ? Lerr , dia Jin bangtan boys -_- . 


Kalau boleh , aku nak aje hantar surat dekat dia macam ni:
Annyeonghasaeyo Pinky Jin , Happy belated day . I am sorry becouse i just give a letter to you , i knew this is not bigger than other gift that you've got from fans , but i give with my sincerely heart :D . Now , you're age same as my first sister . You gonna be old xD . I hope you always happy than other day and i will support you . Oh and dont forget to send my regard to suga and rapmon and my ultimate biases , Jhope xD . And i hope you will love pink forever xD . And green too , just try love green . Muahaha >_<. Sorry , if you think my letter will make you mad , i am sorry , saeng il chukka hamnida , prince of pink :D . Bye :) .
your army , sedah ..

Pftt , ni lah angan-2 aku -_- memang takkanlah , aku kena kumpul duit sekurang-kurangnya RM60.00 , ye la sebab aku memang betul-2 nak hantar surat dan hadiah dekat Jhope >_< Aku harap angan-2 aku ni jadi kenyataan . Tulis surat sedih-2 sikit bagi dia sedih *thumbs up bak kata Aishrul Danish . Wahaha , leh macam kenal je sapa dia . Dia suami naeun la xD . but fake , wahaha ..

Ok tamat ..


yeah seksi bibir , aku nak xD ..