Yeol

hope

bin

Jhope

Hyuk

hope
| | |Yo Annyeong =w= Thanks singgah , pftt segan pulak aku -w- Atas ni , atas ni *U* hensemkan?| | |

Start making Fanfiction .... ?


Aigyoo *buing* *buing*

Okie , aku rasa dah puas tengok blog aku , selama 1 hari 1 malam edit . Eh adeke sehari semalam?
Entah ._. Buat donno je lah . Haha .

Lepas ni , aku bercadang nak buat FF , sape singgah blog aku kalau aku buat ff , silalah bacaaku tahu tak la semenarik sebest orang yang tinggi imaginenya , but alang-2 aku ada idea sikitaku nak buat jugak , dulu pernah buat novel , tebal , sebar dekat orang lain , suma kata best ,bapak best , giler best , orang suruh sambung , sebab cerita tu sweet tahap pelangi , lastly akumalas nak sambung , buku tu aku baca balik . Ketawa besar -_- sebab terlebih sweettak ada moment keji , moment emo , moment seram , sweet bagai . *muntah rambut Sehun

Aku lepas ni tak ada kerja , aku blaa dari blog . Tahun 2014 aku dah naik jadi Form 4 ,
serius aku benci betul la momenteu ni T^T , aku nak jadi form 3 je , aku tak suka jadi Senior . Hey Yeol , aku tak batak la jadi senior macam budak sekolah aku . Teringin nak jadi budak atas , then buat benda keji . Thats not me -_- , aku tak suka cari pasal .

Ahhh , aku rasa masa berlalu dengan pantas , lepas ni kena tinggalkan fandom Kpopers , thats meant aku tak boleh minat sangat dekat Grup Kpop lagi , kena tumpu dekat Syariah , Bahasa Arab , ilmu agama bla bla bla , btw aku suka belajar ilmu tu . Bukan suka , memang wajib belajar . Perlahan-lahan minat kpop ni akan hilang .. Cuma satu ......................... *pasang lagu sedih* *duduk sorang-2 dalam gelap*

AKU TAK NAK TINGGALKAN FANDOM ARMY ._.

Biar la aku tinggalkan yang lain , BTS aku tak kan tinggalkan . Cuma kurang kan sebut pasal dorang .
Dalam hati masih terlekat . Hwe hwe hwe . LOL , taip banyak-2 tak ada kerja , maybe . Okie . Bubui *U* .