Yeol

hope

bin

Jhope

Hyuk

hope
| | |Yo Annyeong =w= Thanks singgah , pftt segan pulak aku -w- Atas ni , atas ni *U* hensemkan?| | |

This is the best(bad) week for me


Hello , Assalamualaikum .. -_- *ketuk kepala hyuk kuat-2 

Arghhhh ! Nak aje aku jerit satu dunia , gila la minggu ni . Macam-macam perasaan ada !
Nasib baik pffft , aku malas nak bebel pepanjang .. Eh sukati aku la , blog aku . Bebel sampai 100 perenggan pun tak apa .. Kalau boleh , aku nak bebel dekat telinga orang yang benci aku . Haha tu lah padahnya berFACEBOOK . Best sangat ke gaduh dalam alam maya ? Eyy ,minachi *nari dengan hongbin .

Best sangat kah fitnah orang ? ;AA; , dah la tak ada bukti kukuh, bila salah baru nak diam . Yeay yeay , aku tak sangka pulak dalam alam maya ni ada manusia benci aku . Alaaa , normal la . Tapi aku tak nak didik diri ni benci dekat orang lain . Habis tu , kalau dia sebarkan fitnah ? -_- Jujur , aku tak benci pun . Senang cerita lagi aku suka kalau dia dah tak wujud dan ganggu aku . Usik tangan dia pun tak *mereng jap .

Taip panjang-2 , motif ? Aku pun tak tahu . Ni nak gtau la ni .. LOL -_-
AKU KENE TUDUH AKU NI KUTUK GROUP KPOP YANG LAIN !! Gaduh besar pulak tu , macam ... tak macam-2 , memang kiamat nak dekat . Bergaduh sebab orang bukan Islam tu T^T . Btw , memang aku tak tahu apa-apa .  Habis kena tuduh , Alhamdulillah la ramai yang percaya aku . 
Tak ada kerja aku nak pi nyamar sana-sini , maksud aku nyamar jadi orang yang tak baik . Kata makhluk Allah tu anjing la apa la , aku nyamar jadi k-idol tu logik la -_- . Menyamar lepastu bergaduh dengan orang ..

INI BERDOSA , SEBAB MERENGGANGKAN HUBUNGAN SILATURRAHIM!
Tak ada motif laa aku buat semua tu -_- *nyanyi dengan Jungkook ..
Adakah ini Miracle In December aku ._. , asyik orang nak tuduh je ..

blogger-emoticon.blogspot.com Dan ni jugak dipanggil Miracle -_- , aku addict dekat Hongbin kot blogger-emoticon.blogspot.com entah menyakai serabut tanam padi tepi tandas ;AA;
Entah macam mana bolee.............

Jatuh hati ....................

Aku minat Ravi je but ;AA; nape Hongbin masuk LINE ._. Andwaeee! *cakap laju-2 nanti jadi ayat lain kang xD ..

                            

 TIGA ORANG BUDAK NI , PFTT BUDAK , BIAS AKU DALAM VIXX ^_^


blogger-emoticon.blogspot.com Psst : kesengalan blockquote .. tak boleh masuk dalam blog aku ;AA;

Nape xboleh masukkan blockquote T^T . K, tata .. Asalamualaikum ~