Yeol

hope

bin

Jhope

Hyuk

hope
| | |Yo Annyeong =w= Thanks singgah , pftt segan pulak aku -w- Atas ni , atas ni *U* hensemkan?| | |

Infinite WooYeol :D


Ungguyaaa~ Memang tak disangkaa empat bulan lalu aku menjadi official INSPIRIT >< Semenjak fandom Army dah tak macam dulu , aku kurangkan post pasal BTS T^T . Army dah tak macam dulu . Cerita nyaa macam ni ... Hemmm ..

Tahun lepas , nak dikatakan akulaa Army tegar di kalangan kpopper sebab fandom exo-l ramai daripada army . Sampaikan ada yang rimas aku pos pasal abe2 Tan . Aku memang tak peduli pun sebab dah ketagih grup tu kan . Lagipun disebabkan bts aku kekal dengan fandom nyaaa buat kali pertama jadi kpopper semulaa *O* Memang tak disangka aku cepat minat dekat grup tu . Dan bias aku Jhope dengan Jungkook *masa tu* .. Sejak tu , ramai pengikut aku ngiahahahaha xD

Tak lama kemudian , aku tiba2 rindu infinite jadi tahun ni aku rajin bukak V.show dorang . Masa tu minat lagu dorang jee tak ada meroyann sangat xD . Pukul 2 pagi aku sanggup on sebab Infinite*melampau* , Entah aku tak ingat tajuknya tapi memang besttt .. Ahh lupa nak cakap bias aku dalam infinite Hoya , Yeol dan namu *ULTIMATE BIASlaa* xD padehal semua bias aku :) 

Sekarang ni aku aktif dekat twitter , hari2 Infinite updates pos pasal infinte , wwuuuuu~ seronok selalu Rt pasal dorang . *sambung nanti*