Yeol

hope

bin

Jhope

Hyuk

hope
| | |Yo Annyeong =w= Thanks singgah , pftt segan pulak aku -w- Atas ni , atas ni *U* hensemkan?| | |

AKU SEBENARNYA MALAS NAK POST

Aloha ~ And Assalamualaikum *eh best pula edit pakai phone ;-; * 

Okay okay and hye lama la tak post dekat blog . Blog aku tunggang tergolek terjatuh pasal nak dekat beberapa bulan dah wifi problem TwT mai nanges sama-sama dengan aku . Nah ambil tisu . Aku malas nak nangis ni . Haha ! So amacam blog ? Kau sihat tak ? Sorri lama xsapu kau an . Nanti tunggu ada wifi kompem lepas ni kau cun meletup seksi :3 Percayala cakap aku . Aku pernah menipu xD .

Serius aku rindu sangat nak menaip dekat blog . Sat   tulisan ni lawalah pula . Rugi tak pilih :c .Okay tak lama aku akan berubah umur , maksud aku berganjak umur ... Ah tidak ! Really cant accept this .*Ala bateri low pulak* Sadiss . Aku banyak nak taip ni masalah betulla TwT . Aku akan mengahadapi Spm tahun depan . Ok ini lawak , gelak la sikit xD . Aku tak sangka sangat dah besaq gedabak nanti tak boleh fangirl sangat dengan Kpop . Nanti da abes spm kena masuk u   pastu masuk bahagian syariah and rasanya ... aku tak tahu masih minat tak benda mengarut ni . Yela benda ngarut ni . Aku suka gelarkab Kpop ni menda ngarut :3 .

Dah setahun aku berpisah dengan Intan Aqilah dan Jihah , kawan rapat aku . Sekoq tu kaki potpet , lama.tak dengar suara dia . Alhamdulillah , kitorang masih berhubung dan menggila . :))) Okay rindu sangat nak spazz dengan jeah pasal Infinite , pasal Bts pasal Kpop . Intan pun sama . Aku jelly sebenarnya Intan minat Chanwoo dalam Ikon tu . So aku.nak dia suka Jinhwan . Bukan apa   Jinhwan tu kiut dari Chanu . Kan dia suka orang cute . Hohoho . Saje nak perli Chanu sebenarnya e.e . Lari TOPIK ! Aku nak jumpa Jeah sangat2 . Kalau intan tu rumah dia dekat je dengan tempat aku walaupun kitorang ni tak sama sekolah . I miss her katil xD walawehh sebenarnya aku rindu semua kenangan dengan Intan and Jeah . Yes Jeah suka sangat buat muka toya dekat aku . Lepastu bila aku stori mesti dia balas "Oh yeke" . Kwangja kwangja T.T tapi aku tahu dia setia mendengar . Dia troll orang nombor satu . 

Tak sabar nak rompak rumah Intan ok joke . Act , ramai lagi aku rindu dekat Sam sungai selisek tu . Pftt . Macam Fazira , Aida , Solehah , Yura and etc la . Aku rindu ex adik angkat aku . Aku pun rindu Azri yang menjengkelkan tu . Dengar cerita , tahun ni budak2nya banyak gila Problem . Senior macam apa tah ? Err ~

Sepanjang cuti ni , aku memang dah plan terus nak melukis banyak-banyak , nak stadila , nak jadi rajin la . Alaaa plan je plan je kepala kentut hang , langsung tak buat apa yang diplannya tu . Banyak buang masa adalah . Online ..online.. online sampai satu masa tu henset kena rampas . Fuhh nasib baik sehari je . Mak kata kalau tak buat jadual belajar siap ! Alahaii . So , aku pun rasa macam "Yela , nak Spm da tapi perangai tak macam nak Spm" . Aku deac Fb , aku pakai insta dengan twittet je sekarang ni . Insta ngan Twit penting .. Sebab dekat situ la tempat aku spazz pasal Kpop :3 Wuhuuu ~  Pasal melukis tu , start mggu depan aku rajinkan tangan nak melukis semula :D . Really bored la duduk rumah . Sakit hatiii...

Okay sampai sini je aku update .. Tataaaa ★★

SEBARANG TYPO MOHON DIABAIKN 😄