Yeol

hope

bin

Jhope

Hyuk

hope
| | |Yo Annyeong =w= Thanks singgah , pftt segan pulak aku -w- Atas ni , atas ni *U* hensemkan?| | |

That was hurt !


First of all , i am sorry for all my mistaken . I dont know but i think its time to show this.... this reality TwT . That was very hurt .

Aku pun tak tahu pe menda aku merepek ni . yang pasti hati aku dah terguris . Aku baru je kelmarin ambil keputusan untuk deactive Facebook aku. Aku aktif sangat online facebook padahal tak sedar ke dah nak SPM . Bagi akulah , Spm bukan senang nak skor semua . Ada 10 pelajaran aku akan ambil nanti . *Alahai* So lepas ni aku tak nak on fb , on twitter dan sebagainya .

Sebenarnya , semua ni sebab people make an annoying habit dekat aku lepastu badmouthing dekat Facebook dan istilah ringkas "People forgot me already" Sebab tu aku da tak nak aktif dekat mana2 laman sosial ;-; . Masa aku kata nak deac tu ramai gila komen nak mintak whatsapp akula , wechat la , insta la apala . Wtf is this , selama ni tak ada terhegeh pun nak mintak semua ni . Sakit hati duhh . People treat me Badly . Ada satu makhluk ni lah kan buat aku DONT TRUST ANYONE ANYMORE . Dia tikam aku punya kemain . Sedap kata aku Immature , habis dia tu kutuk aku public tu mature sangat ke :) Tak sangka selama aku rapat ngan dia dulu , dia asyik nak cetuskan pergaduhan je . Tahulah dia pandai bahasa cina kan , terus nak suruh aku mampus dalam bahasa cina . Sakit hati sangat . Dia selalu cetuskan Friendwar , sejak kejadian tu aku tak nak rapat dengan sesiapa pun :(.

And satu lagi , dulu aku suka sangat kawan dengan seseorang tu . Aku tak tahu kenapa tapi bagi aku dia memang baik . Yeah dia junior aku, bukan sebaya pun . Aku try banyak kali untuk nak rapat dengan dia . Nak dengar masalah dia . Satu hari tu aku sebenarnya tak berani tegur dia sebab dia kengkadang emosi , kalau aku .. aku ambil tindakan dengan deac fb tapi dia tak . Dia marah-marah dekat Fb . Aku dah tak berani nak tegur dia cuma aku nak rapat dengan diaa ;-; Huuu ~  Ada beberapa hari tu dia ignore semua yg rapat dengan dia . Aku just diam kan diri . Nasib baik tak lama tu dia dah okay . Cuma aku yang terguris sendiri .


Dalam Group whatsapp , aku dulu suka menggila . Tapi sekarang dah tak sebab aku makin lama makin terguris hati so aku biarkan dorang jela buat lawak . Aku tabu ada yang tak suka aku , tak kisah la tu group ot7 atau Inspirit ke , aku cuma jadi reader je lepasni . Serius aku tak tahu kenapa aku rasa ramai tak suka aku . Aku tahu kehadiran aku adalah NOTHING .

Masa dulu , aku tak kisah kalau budak bawah aku nak panggil aku dengan panggilan pasar sebab aku rasa lagi bagus kalau rapat dengan diorang . Sekarang dah tak , sebab aku rasa dah tak tahan dah . Tk peduli la dia rapat dengan aku ke tak , sebab ada la dalam beberapa orang hilang adab dengan aku . Siapa tak sedihkan . Semuanya sia2 gurau senda dengan dorang . Dah lama aku pendam , aku diam je . Masa dalam satu mesej ni , adala sape2 terkurang ajar dengan aku , aku maafkan je . Kira jarak , aku 16 dia pulak jauh 3 tahun . Sedih okay sedih .. :(


Maybe i'll hurt like this ;-;



Lepastu ada satu masa tu , aku sakit hati sangat dengan kawan aku yang dia mengaku aku ni rapat dengan dia . Bagi aku yelah rapat  ,aku suka dan harap kau ada bila time aku ada masalah . Tapi sangkaan aku meleset . Aku saje mengadu dekat dia pasal ada orang kutuk aku teruk-teruk . Aku ingatkan nak la buat aku keep calm rupanya benda lain terjadi . Serius aku perhatikan je tingkah laku dia . Tu aku saje mengelak dari dia . Bila dia tahu aku nak mengelak baru lah panjang lebar advice aku bla bla eh aku dah penatla . Tak ada pun istilah ADA MASA SUSAH ok tak pe ~ Sukahatikaula .

AKU DAH PENATLA NAK RAPAT SANGAT DENGAN SESIAPA , JANGAN NAK SIBUK WHATSAPP AKU KE WECHAT AKU KE AKU DAH HIATUS DENGAN SEMUA BENDA TU .  :))

Panjang lagi nak taip , ni baru part 1